اختصاص سهمیه روغن و برنج به خراسان رضوی

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صمت خراسان رضوی گفت: سهمیه جدیدی از روغن و برنج تنظیم بازار به خراسان رضوی اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا رجوعی رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: اخیرا سهمیه ۲ هزار و ۴۰۰ تنی برنج تایلندی به استان اختصاص یافته است که از طریق شبکه توزیع در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

او افزود: همچنین سهمیه‌ای از روغن خوراکی به خراسان رضوی اختصاص یافته که امید است با اختصاص آن به شبکه توزیع، بتوان روغن مورد نیاز را به دست مصرف کننده رساند.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: سه هزار تن روغن خوراکی سهمیه جدید استان از محل طرح تنظیم بازار از طریق سامانه ویژه توزیع کالا‌های اساسی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری و برخی صنوف اختصاص یافته است.
 

بیشتر بخوانید


رجوعی بیان کرد: وضعیت تامین روغن در خراسان رضوی با اختصاص سهمیه جدید بهتر از دو یا سه ماه قبل در استان شده و نگرانی‌ها در این زمینه در حال کاهش است.

عباس اخوان کارشناس مسئول نظارت بر عرضه کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: مقایسه قیمت برخی مواد غذایی در استان در چهار بهمن ماه با چهار اسفندماه امسال نشان می‌دهد قیمت سه قلم کالا به ویژه گوجه فرنگی تا ۵۸.۳ درصد کاهش و قیمت موز، روغن مایع، عدس و روغن نباتی بین ۳.۳ تا ۱۹ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در این مدت در گروه نهاده‌های دامی استان قیمت ذرت خارجی، کنجاله سویا، گندم آزاد، جو خارجی بین ۱۲.۷ درصد تا ۳۲.۶ درصد افزایش یافته و قیمت سبوس گندم تغییری نکرده است.

کارشناس مسئول نظارت بر عرضه کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در این مدت قیمت تخم مرغ ساده ۱۲.۹ درصد و قیمت جوجه یک روزه گوشتی ۲۲ درصد در استان کاهش داشته و قیمت گوشت مرغ، گوشت گوسفندی، گوشت گوساله، بره زنده بین ۲۹.۹ درصد تا ۲.۸ درصد در استان افزایش یافته است.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.