انتقال ۱۱۴ بیمار تنفسی به بیمارستان‌های بابل

ماموران اورژانس بابل ۱۱۴ بیمار تنفسی را در بهمن ماه امسال به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه اورژانس بابل در بهمن ماه امسال ۲ هزار و ۹۹ ماموریت انجام داده است، گفت:ماموران اورژانس این شهرستان ۱۱۴ بیمار تنفسی را در این مدت به بیمارستان منتقل کردند.

او افزود:از تعداد کل ماموریت‌ها ۸۸۷ مورد آن آن شهری و ۱۲۱۲ماموریت جاده‌ای بوده است.

دکتر لعلی گفت:از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده است ۹۲۳بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند.

او در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در بهمن ماه، افزود:برای ماموریت‌های شهری ۸دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۳دقیقه بوده است.

دکتر لعلی گفت: سازمان اورژانس بابل در این ماه ۳۷۰ماموریت تصادفی انجام داده که از این تعداد ماموریت ۱۲۶ مورد شهری و۲۴۴تصادف هم جاده‌ای بوده است.

او افزود:بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در بهمن ماه سال امسال بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۲۴مورد و ماموریت‌های تنفسی با ۱۱۴مورد و ماموریت مسمومیت با ۴۴مورد بوده است.

دکتر لعلی گفت: ۷ هزار و ۵۳۱ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در بهمن ماه بع صدا در آمده که از این تعداد متاسفانه ۴۳۶مورد مزاحمت بوده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار