قهر و آشتی‌ها زیبنده پاس نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تیم پاس حتی اگر تضعیف شده باشد قهر وآشتی‌ها شایسته این تیم و استان همدان نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه و ورزشی نویسان استان بیان کرد: حواشی موجود به هیچ عنوان زیبنده نام پاس نیست و امیر عظیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه فوتبال پاس همدان باید تصمیمات درستی در این جهت گرفته تا مشکلات برطرف شود.

او ادامه داد: پاس تیمی ریشه دار است و به عنوان یکی از برند‌های فوتبال کشور شناخته می‌شود حتی اگر تضعیف شده باشد پس قهر وآشتی‌ها و آمد و رفت‌ها به هیچ عنوان شایسته این تیم و استان همدان نیست.

سیفی با بیان اینکه اجازه پرداخت از منابع دولتی را نداریم، اما ۲ میلیارد تومان اعتبار با روش‌های گوناگون به تیم تزریق کرده ایم تا روحیه خود را حفظ کنند، اظهارداشت: با وجود این که نقد‌هایی به مدیرعامل پاس داشته ایم و پیشنهاداتی را نیز به ایشان ارائه کرده ایم نباید نیمه پر لیوان و زحمات ایشان را فراموش کنیم وباید قدردان امثال او در استان باشیم، زیرا ایشان برای تیم هزینه می‌کنند و ثمر بخش هستند و از رسانه‌ها انتظار داریم نکات مثبت را نیز انعکاس دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اشاره کرد: پاس همدان برای اداره هر چه بهتر تیم خود نیاز به ایجاد یک هیئت مدیره با ساختار قوی و قانونمند دارد.

او در ادامه در رابطه با حواشی حال حاضر کشتی و انتقاداتی که به آن مطرح می‌شود گفت: حمیدرضا یاری را برای ریاست هیئت کشتی استان همدان فردی توانمند میدانم. چرا که کشتی هیاتی بزرگ با قهرمانان نام آشنا و مطرح است.

حمید سیفی با اشاره به جایگاه بالای شطرنج استان همدان در کشور گفت: با ساخت طرح سه سالن در اطراف هیئت شطرنج برنامه‌های خوبی برای توسعه خانه شطرنج در نظر گرفته شده است که همه این‌ها مستلزم گذر زمان و انجام کار‌های سنجیده است تا ساخت‌هایی که انجام می‌شود برای مدتی طولانی قابل استفاده باشد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.