کاهش میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کاهش ۱۵ الی ۲۰ درصدی میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کاهش ۱۵ الی ۲۰ درصدی میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی این استان گفت: نگران خیز چهارم شیوع ویروس کرونا در گیلان هستیم.

او بر ضرورت توجه جدی‌تر همگان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به دنبال شیوع ویروس جهش یافته کرونا در استان گیلان تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به پایش ۱۸۰ هزار سالمند این استان در ادامه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد نیاز به مراقبت داشتند و ۶۲۵ نفر هم در قرنطینه قرار گرفتند و امیدواریم این مرحله از پایش سالمندان تا عید در استان به پایان برسد.

سالاری ضمن تقدیر از سازمان‌های یاری‌دهنده حوزه سلامت گیلان در مبارزه با این ویروس منحوس تصریح کرد: جا دارد از زحمات کادر بهداشت و درمان و نیز ۷ هزار نفر از بسیجیان و سپاه که در این طرح شهید سلیمانی به ما کمک کردند، قدردانی کنم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.