کشف ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز/۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرپل ذهاب کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در شهر کرمانشاه توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر توزیع گسترده مواد محترقه غیرمجاز توسط یک دستگاه وانت در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی صاحب این خودرو شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در شهرک دولت آباد کرمانشاه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام شده از وانت توقیفی، ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

 جاویدان از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضایی و انتقال خودروی توقیفی به پارکینگ خبر داد.

او با یادآوری قطع شدن انگشتان دست یک نوجوان ۱۴ ساله در جوانرود به دلیل ساخت مواد منفجره دست ساز، از خانواده‌ها خواست با توجه به در پیش بودن چهارشنبه پایان سال بیشتر از کودکان و نوجوانان خود در خصوص استفاده از مواد محترقه مراقبت کنند .

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرپل ذهاب

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

منوچهر رضایی افزود: ماموران انتظامی سرپل ذهاب حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان سوخت رسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و در این راستا راننده نیز دستگیر و تحیول مراجع قضائی شد.

کشف ۲ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف ۲ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان و از یک واحد صنفی خبر داد.

رضایی گفت: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و همراه با فروشنده مواد محترقه غیرمجاز به دستگاه قضائی ارجاع شد.

کشف ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در جوانرود

رئیس پلیس جوانرود گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان، تعداد زیادی لوازم خانگی قاچاق و قطعات و لوازم جانبی آن به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

هوشنگ مبارکی افزود: ماموران انتظامی جوانرود حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۴۶ دستگاه پنل کولرگازی، ۲ دستگاه موتور کولرگازی و ۳ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

مبارکی از دستگیری ۲ قاچاقچی و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار