ماسکی که امکان ارتباط تصویری را فراهم می‌کند

مدیر عامل یک شرکت استارتاپی گفت: ما موفق به تولید ماسکی شدیم که علاوه بر محافظت شخص در برابر عوامل بیماری زا، امکان ارتباط تصویری را فراهم می‌کند.

سعید گماری مدیر عامل یک استارتاپ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص ماسک‌های شفاف سازگار با محیط زیست  اظهار کرد: این ماسک ها از ماده انعطاف پذیر شفاف با گرید پزشکی ساخته شده است که علاوه بر محافظت و ایمنی شخص در برابر عوامل بیماری زا، امکان ارتباط تصویری را فراهم می‌کنند.

او افزود: در این محصول سه فیلتر با قابلیت تعویض قرار داده شده است که علاوه بر گردش هوای مناسب، امکان فیلتراسیون ذرات ریز را هم فراهم کرده است.

مدیر عامل این استارتاپ گفت: این ماسک با طراحی شفافی که دارد، می‌تواند ارتباط تصویری بهتری بین کاربر و مخاطب ایجاد کند. ما در این ماسک از فیلتر‌های n۹۹ و n۹۵ استفاده کرده ایم که حاوی عصاره‌های گیاهی بوده و می‌توانند فضای مطبوعی را در ماسک برای کاربر ایجاد کند.

او تاکید کرد: ویژگی منحصر به فرد این محصول، شفافیت، ضدبخار (آنتی فاگینگ) بودن ماسک و همچنین سازگاری با محیط زیست است.

گماری در خصوص مزیت این ماسک گفت: استفاده از فناوری‌های هیدورفوب، آنتی فاگینگ، آنتی باکتریال و فیلتر‌های n۹۵ این محصول را بی رقیب کرده و به دلیل قیمت مناسب، قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.

او در پایان تصریح کرد: این محصول را باتوجه به کیفیت بالا و تکنولوژی‌های به کاررفته با قیمت مناسب، می‌توان صادر کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
آفرین
آخرین اخبار