نجات معجزه آسای کودک هندی از حمله مرگبار پلنگ!

پسر هندی با فرو کردن انگشت خود در داخل چشم پلنگ توانست از حمله مرگبار این حیوان جان سالم به در ببرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر ۱۲ ساله هندوستانی‌ای که مورد حمله یک پلنگ قرار گرفته بود به طرزی معجزه آسا نجات یافت. این کودک که هویتش هنوز اعلام نشده در مزرعه پدری خود سرگرم غذا دادن به گاوها بود که مورد حمله پلنگ قرار گرفت. او در حالی که از‌ ترس و وحشت فریاد می‌کشید، انگشت خود را در داخل چشم پلنگ فرو کرد.

ظاهرا پلنگ که درد شدیدی را در چشم خود احساس می‌کرد با رهاکردن این پسر به داخل بوته‌ها پرید و ناپدید شد. این پسر که از ناحیه شانه و سر دچار جراحت سطحی شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.


بیشتر بخوانید


این اتفاق در اطراف شهر «کاداکولا» واقع در جنوب ایالت کارناتاکا رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این پلنگ که در میان بوته‌ها مخفی شده بود ناگهان از پشت سر به این پسر حمله کرد و شانه او را گاز گرفت.

جان سالم به در بردن باورنکردنی پسر هندی از حمله پلنگ!

گفتنی است؛ این کودک در حالی از حمله پلنگ جان سالم به در برد که چند روز پیش نیز حمله مرگبار پلنگ به کودک ۳ ساله‌ای در منطقه «جوناگاد» واقع در ایالت گجرات هند خبرساز شده بود. این کودک که در مقابل چشمان والدینش در مزرعه مورد حمله این حیوان قرار گرفت جانش را از دست داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.