سی سخت باز هم لرزید

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به دنبال وقوع زمین لرزه ۴.۵ ریشتری ظهر امروز در شهرستان سی سخت به تشریح آخرین وضعیت این شهرستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در مرز استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان حوالی شهرستان سی سخت رخ داد.

این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

در پی این حادثه نیرو‌های امدادی هلال احمر مستقر در محل، سریعا به حالت آماده باش در آمدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۱۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
باید همه کمکهای ارسالی توسط سپاه تقسیم شود و سپاه پاسداران خردمندان بصیر مقتدر و قدرتمند عادل را باید در منطقه زلزله زده سیسخت بشود مسئول کل قرارگاه فرماندهی ستاد بحران خدمات رسانی به زلزله زدگان تا همه امکانات با نظم و ترتیب و ثبت مستندات تحویل گیرندگان خدمات به صورت امانات به مردم زلزله زده سی سخت تحویل داده شود ، دوای تسکین دهنده درد و رنج مردم سی سخت عزیزمان تا درست شدند خانه هایشان فقط سوتهای کانیکسی مجهز به توالت دستشویی حمام و بخاری است چادرهای پلاستیکی بدرد آب و هوای مناطق مرطوب بهاری می خورد نه به درد منطقه سرد سیر کوهستانی چند درجه هوای زیر صفر سی سخت !!! خواهشا از تمامی مناطق ایران اسلامی برای هم وطنان عزیز که گیر و گرفتار شده اند در سرمای زمستان سخت یخبندان سی سخت کانیکسهای مجهز بفرستید و پس از اینکه خانه هایشان درست شد به صورت استاندارد ضد زلزله کانیکسهای بیت المال مسلمین را به انبارهای تعمیر و نگهداری امداد رسانان برگردانید برای موارد مشابه بلیات طبیعی خدای نکرده در کل کشور ایران اسلامی . والسلام و صلوات التماس دعا .
والسلام و صلوات التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۲۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
شکرخدایی که عذاب کافران را به تأخیر نیانداخت .
آخرین اخبار