سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

منتظر تصمیم‌گیری نهایی سازمان لیگ برای تقابل با فولاد در خوزستان هستیم

شجاعی گفت: به‌ دلیل  شرایط کرونا در خوزستان درحال مکاتبه با سازمان لیگ برای بازی برابر فولاد هستیم.

علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  درخصوص وضعیت ذوب آهن در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم اظهار داشت: آقای حسینی لیست بازیکنان موردنظر خود را در اختیار باشگاه قرار داده است؛ اما در این زمان نمی‌توان به‌دلیل حواشی پیرامون نقل‌وانتقالات اسمی به زبان آورد.

او درباره وضعیت علی دشتی نیز گفت: همچنین هنوز تکلیف بازیکنی برای ترک باشگاه مشخص نشده، علی دشتی در اختیار باشگاه قرار گرفته و با تیم تمرین نمی‌کند؛ اما هنوز بازیکن ذوب آهن است و با این تیم قرارداد دارد.

شجاعی با اشاره به دیدار هفته ۱۶ ذوب آهن در خوزستان بیان کرد: به‌خاطر شرایط شدید کرونا در خوزستان، درحال مکاتبه با سازمان لیگ برای بازی برابر فولاد و منتظر تصمیم‌گیری نهایی آن‌ها هستیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آهن بیانیه‌ای برای قضاوت داوران در نیم‌فصل دوم می‌دهد یا خیر گفت: در این زمان احتیاجی به صحبت درمورد بحث داوری نیست و آقای فریدونی نیز احتمالا در این خصوص اقدام خاصی انجام ندهند. کارشناسان و سازمان لیگ همه‌چیز را درباره داوری گفته‌اند و نیاز به بیانیه‌ای نیست.

شجاعی در پایان گفت: مجتبی حسینی ۲سال در ذوب آهن امتحان پس‌داده و در تیم‌های دیگر نیز نتایج مطلوبی گرفته و الان نیز از شرایط تیم راضی است.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.