شاسی بلند مفهومی کیا برای کاربری نظامی معرفی شد

کیا موتورز کره‌جنوبی در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی دفاع ۲۰۲۱ امارات متحده‌ی عربی، خودرو نظامی شاسی‌بلند برای انواع محصولات زرهی را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دفاعی ۲۰۲۱ (IDEX) در امارات متحده عربی، شرکت کیا موتور خودروی دفاعی و کامیون باری سبک تاکتیکی KLTV را برای استفاده نظامی به نمایش گذاشت. این مارک همچنین شاسی بلند Bare خودرو را به نمایش گذاشت که از پیشرانه و قاب اصلی آن استفاده می‌کند و مقیاس پذیری پلت فرم کامیون‌ها را به عنوان پایه وسایل نقلیه زرهی خود نشان می‌دهد.

این برند از سال ۲۰۱۶ خودروی دفاع تاکتیکی را به ارتش کره جنوبی عرضه می‌کند و این شرکت به طور فعال در حال توسعه خودرو‌های مبتنی بر شاسی برای مشتریان در سراسر جهان است.کامیون بار تاکتیکی کیا نتیجه همکاری نزدیک شرکت کیا موتور با اداره برنامه اکتساب دفاع است.

خودروی دفاعی همه کاره است و همراه با یک شاسی مدولار که یک نوع استاندارد و شاسی بلند و همچنین نسخه‌های زره ​​پوش و غیر مسلح را ارائه می‌دهد. این وسیله نقلیه همچنین از فرماندهی و شناسایی تاکتیکی، مشاهده هدف، نصب سلاح و استفاده چند منظوره برای پشتیبانی نیرو پشتیبانی می‌کند.

کامیون بار سبک تاکتیکی برای استفاده توسط نیرو‌های نظامی بهینه شده و از قابلیت تحرک برتر، دوام برجسته و عملکرد بالایی برخوردار است و ترتیب نشستن برای چهار نفر را ارائه می‌دهد. نسخه شاسی بلند بدون زره پوش دارای یک روبنا است که می‌تواند ساختار‌های مختلفی مانند جعبه بار، کارگاه سیار و مرکز ارتباطات را در خود جای دهد. نسخه شاسی بلند همچنین می‌تواند ده سرباز کاملا مسلح و حداکثر سه تن بار را در محفظه عقب حمل کند.

شاسی بلند مفهومی کیا برای کاربری نظامی معرفی شد

نمونه‌ای که در تصویر نشان داده شده، چهار صندلی و یک کانتینر باری دارد و می‌تواند برای حمل نیرو و تجهیزات مختلف استفاده شود. نیروی محرکه را پیشرانه‌ی دیزلی تأمین می‌کند که از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است و ۲۲۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و به جعبه‌دنده‌ی هشت‌سرعته‌ی خودکار و سیستم چهار چرخ محرک متصل می‌شود. این خودرو از امکاناتی مانند دیفرانسیل با لغزش محدود، سیستم تعلیق مستقل، لاستیک‌های ضدپنجری، سیستم تداخل الکترومغناطیسی و تهویه‌ی مطبوع نیز برخوردار است.

در این نمایشگاه، کیا شاسی لخت جدیدی را نشان داد که از قاب اصلی و پیشرانه‌ای برای خودرو‌های نظامی بهره می‌برد و می‌تواند به‌عنوان پلتفرمی برای وسایل نقلیه‌ی زرهی باشد. این خودروساز از پنج سال گذشته مدل‌های تاکتیکی را به ارتش کره‌جنوبی ارائه می‌دهد. کیا می‌گوید به‌طور فعال وسایل نقلیه‌ی مبتنی‌بر شاسی لخت را برای انواع سلیقه‌های متفاوت مشتریان در سراسر جهان توسعه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
کپی برداری از آریسان شده
آخرین اخبار