۱۰۰ پرونده برای متخلفان بازار سیمان در بوشهر تشکیل شد

معاون سازمان صمت بوشهر گفت: تا کنون ۱۰۰ پرونده برای متخلفان عرضه سیمان در این استان تشکیل شده است و متخلفان ۱۰ میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر تداوم  نظارت بر توزیع سیمان در استان، بیان کرد: تاکنون برای کسانی که تخلف‌هایی مانند گران‌فروشی یا عرضه خارج از شبکه داشته‌اند، ۱۰۰ پرونده تشکیل شده است و متخلفان در مجموع ۱۰ میلیارد ریال جریمه شده‌اند.

او ادامه داد: همچنین سهمیه ۳۰ عامل توزیع سیمان به علت تخلفات صورت گرفته قطع شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همچنین در خصوص تامین سیمان مورد نیاز استان، گفت: سه کارخانه سیمان استان مکلف به تولید روزانه ۶ هزار و ۶۰۰ تن سیمان شده‌اند و از ابتدای این هفته کارخانه‎‌ سیمان دشتی و دشتستان باید هر کدام هر کدام  ۲ هزار و ۵۰۰ تن و کنگان هزار و ۶۰۰ تن سیمان تولید کنند و به مردم و طرح‌های عمرانی تحویل دهند.


بیشتر بخوانید


جمالی افزود: همچنین به این کارخانه‌ها گفته شد چنانچه بیش از این میزان تولید کردند، می‌توانند صادر کنند.

او عنوان کرد: صادرات سیمان ممنوعیت و محدودیت قانونی ندارد اما با توجه به مشکلاتی که در استان وجود داشت با پیگیری استاندار بوشهر و دستگاه‌‏های مربوط، صادرات سیمان با محدودیت جدی مواجه شد.

معاون سازمان صمت بوشهر بیان کرد: با وجود اقدام‌های صورت گرفته هنوز سیمان عرضه شده با تقاضا متناسب نیست زیرا از یک سو ی دیگر ساخت وسازها چه در بخشی مردمی و چه در بخش طرح‌‎‌های عمرانی افزایش یافته است و از سوی دیگر در یک مقطع زمانی با وقفه تولید مواجه شدیم به همین علت تامین نیاز به زمان دیگری موکول شد و هنوز به شرایط عادی نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.