خیران مدرسه ساز، زمینه توسعه انسان‌های توانمند را فراهم کرده‌اند

 استاندار بوشهر گفت: خیران مدرسه ساز، زمینه ساز توسعه انسان‌های توانمند به‌عنوان مهم‌ترین رکن توسعه جامعه را فراهم کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در آیین بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز با قدردانی از خدمات ارزشمند خیران در تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز فضای آموزشی در نقاط کم‌برخوردار و دور افتاده بیان کرد: خیران مدرسه‌ساز علاوه بر عرصه آموزش و علم آموزی در حوزه سلامت نیز گام‌هایی مهمی برداشته‌اند.

او با بیان اینکه خیران مدرسه ساز انسان‌های وارسته و نیک‌اندیش هستند که در جهادی مقدس گام نهاده‌اند افزود: فعالیت این نیکوکاران و مجاهدان عرصه علم و دانش‌اندوزی، زمینه ساز توسعه انسان‌های توانمند به‌عنوان مهم‌ترین رکن توسعه جامعه را فراهم کرده‌اند.

استاندار بوشهر دانش‌آموزان را اصلی‌ترین سرمایه‌های جامعه ذکر و عنوان کرد: آینده سازان این مرز و بوم باید در محیطی مناسب و مطلوب به یادگیری و فراگیری علوم بپردازند و فراهم کردن مکان‌هایی برای علم آموزی آنان، حسنه جاریه است.


بیشتر بخوانید


بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور استاندار بوشهر و ارتباط زنده تصویری با معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار شد و خیرین مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم تعدادی از خیران مدرسه ساز استان بوشهر به نمایندگی از ۴۳ خیر مدرسه‌ساز استان به صورت نمادین تجلیل شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.