موفقیت طرح محله محور مقابله با کرونا در گروی مشارکت همگانی

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار دشت آزادگان گفت: اجرای موفق طرح محله محور مقابله با کرونا در شهرستان با مشارکت مردم و ادارات امکانپذیر می‌شود.

عباس پور عاطف معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه ساماندهی مشارکت مردمی مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: اجرای طرح محله محور با مشارکت ادارات می‌تواند نقش مهمی در کنترل و پیشگیری از ابتلا به کرونا در شهرستان داشته باشد.

او با تاکید بر تداوم اجرای طرح محله محور که تاثیر خود را با کاهش آمار مراجعه به مراکز بهداشتی و تست کرونا نشان داده است، افزود: اداراتی که در اجرای طرح محله محور دخیل هستند باید با همه توان با شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند تا شاهد کاهش آمار ابتلا به کرونا ویروس و بستری و مرگ و میر ناشی از آن باشیم.

پور عاطف همکاری و همراهی مردم و خانواده‌ها را شرط موفقیت طرح محله محور دانست و بیان داشت: شیوع کرونا با اجرای این طرح با مشارکت مردم شهرستان تا حدودی کنترل شده و لازم است تا دستیابی به شرایط مناسب و پایدار، تداوم داشته باشد.

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به صورت محله محور با همکاری بسیج و همه ادارات شهرستان در حال اجرا است، تصریح کرد: تشدید نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی، افزایش تست‌های تشخیصی و بیماریابی فعال، قرنطینه هوشمند مبتلایان، گسترش آموزش و اطلاع رسانی، حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر، اجرای هوشمند محدودیت‌ها و افزایش خدمات سرپایی به منظور کاهش موارد بستری از اهداف این برنامه به شمار می‌روند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.