موردی از فوت بر اثر کرونا در کرمانشاه گزارش نشده است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : خوشبختانه در شبانه روز گذشته موردی از فوت بر اثر کرونا در استان گزارش نشده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در شبانه روز گذشته (پنجم اسفند) برای چندمین بار طی یک ماه اخیر، موردی از فوت بر اثر کرونا در استان گزارش نشده است.

او گفت : متاسفانه از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تاکنون ۱۴۷۹ نفر در استان جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست دادند.

محمدی با اشاره به بستری شدن ۴۵ نفر در شبانه روز گذشته در استان افزود: هم اکنون ۱۴۴ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

او افزود: از این تعداد ۵۳ نفر در بخش‌های ویژه بستری بوده که حال هفت نفر از آن‌ها وخیم است.

محمدی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۷ هزار و ۴۰۴ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده و طی این مدت ۲۵ هزار و ۷۸۱ نفر نیز از این مراکز ترخیص شده اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام ۶۸۳ مورد تست کرونا در شبانه روز گذشته در استان خبر داد و افزود: طی این مدت نتیجه تست ۵۱ نفر مثبت شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار