استاندار زنجان:

معدن داران باید حقوق دولتی را پرداخت کنند

استاندار زنجان گفت: معدن داران باید در قبال بهره برداری به روستاها خدمات بدهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در شورای معادن استان با انتقاد ازبرخی افراد که ژست تبلیغاتی در گفتار خود دارند و با سیاه نمایی تلاش دارند زحمات مدیران را در راستای توسعه معادن و حمایت از سرمایه گذاران زیر سئوال ببرند گفت: تمام تلاش ما حمایت از سرمایه گذار است و در این راستا شورای تامین و محیط زیست نهایت همکاری را دارد ولی عده با بی انصافی تمام سعی در تخریب اقدامات دارند.

او با بیان اینکه 75 درصد صادرات استان مواد معدنی است تاکید کرد: معدن داران باید حقوق دولت را پرداخت کنند و در قبال استفاده از راههای روستا هم باید برای بازازی روستاها اقدام کنندذ و هم برای روستاها امکانات تهیه کنند.

استاندار زنجان همچنین از معاون عمرانی خواست تا چند روز آینده مدیرعامل معدن انگوران را دعوت کند و از وی بخواهد طلب 10 میلیارد تومانی که باید بعنوان حقوق دولت و تامین امکانات به روستاها و بازسازی راههاست پرداخت کند.

حقیقی همچنین با بیان اینکه عمده راههای مورد استفاده توسط معدن داران راههای روستایی بویژه در شهرستان ماهشنان به لحاظ تعدد معادن است ، هزینه کرد حقوق دولتی را در همان مناطق خواستار شد.

او تاکید کرد از تمام معدن دارانی که طبق قانون عمل می کنند مورد حمایت دولت هستند خاطر نشان کرد معدن دارانی که حقوق دولتی را پرداخت نکرده اند موظفند تمتم کمال آن را بپزدازند تا صرف بازاسزی راهها و ارائه خدمات در روستاها شود.

برچسب ها: معدن ، استاندار ، انگوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.