رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:

در جنوب غرب خوزستان با شیب بسیار تند ابتلا به کرونامواجه هستیم

شکرالله سلمان زاده گفت: در جنوب غرب خوزستان با شیب بسیار تند ابتلا به ویروس کرونا و بستری مواجه هستیم که بسیار نگران‌کننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: متاسفانه محدودیت‌های کرونایی در جنوب غرب خوزستان به خصوص در آبادان اجرایی نشد و با این روند امیدی به بهبودی شرایط نیست.

او افزود: در جنوب غرب خوزستان با شیب بسیار تند ابتلا و بستری مواجه هستیم که بسیار نگران‌کننده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در همین خصوص تصریح کرد: ظرفیت بستری در بیمارستان طالقانی آبادان تکمیل شده و از مردم می‌خواهیم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم این موج سنگین را مهار کنیم.

سلمان زاده ادامه داد: علیرغم خاموشی پارک‌ها، مردم در حال استفاده از این اماکن هستند و تغییر آنچنانی در رفتار مردم دیده نمی‌شود، تداوم این رفتار از سوی مردم، قطعا افزایش موارد ابتلا را در پی خواهد داشت.

اوخاطرنشان کرد: ادارات اماکن، صمت، دادستانی و سایر مسئولان باید در این خصوص جدیت بیشتری به خرج دهد چرا که دانشکده علوم پزشکی به تنهایی قادر به کنترل این اپیدمی نیست

سلمان زاده گفت:باتوجه به جهش ویروس کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان، اگر مردم خصوصا جوانان و افراد میانسال از خود مراقبت نکنند باید منتظر یک فاجعه در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان باشیم.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.