در بسته حوادث چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ بخوانید؛

جمع آوری دستگاه‌های استخراج ارز در شوش/ عاملان تیراندازی به حراست ممکو دستگیر شدند

حوادث امروز چهارشنبه ۶ اسفندماه ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه ۶ اسفندماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف دستگاه‌های استخراج ارز در شوش

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در سطح استان، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان شوش با اقدام اطلاعاتی یک نفر که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال (بیت کوین) کرده بود، مطلع شدند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس با تحقیقات تخصصی محل دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در منزل مسکونی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از مکان مورد نظر بازدید کردند، افزود: در بازرسی به عمل آمده ۴۹ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد و کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستبند پلیس بر دستان عاملان تیراندازی به حراست ممکو

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر اظهار داشت: در پی تیراندازی در ۱۶ بهمن ماه امسال به سمت عوامل حراست ممکو در شهرک شهید چمران شهرستان، شناسایی و دستگیری عاملان به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی ۴ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری و ۲ قبضه سلاح شکاری کشف شد و متهمان در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی، علت تیراندازی را اختلافات شخصی عنوان کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

باند سارقان حرفه‌ای در دزفول منهدم شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت، شامل؛ ۷ فقره سرقت سیم برق و کابل‌های مخابراتی و یک فقره سرقت تجهیزات پزشکی اعتراف کردند، تصریح کرد: آن‌ها پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری سارق موبایل قاپ در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چندفقره موبایل قاپی از کودکان و نوجوانان در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه‌های وقوع سرقت انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت یک سارق عامل آن سرقت‌ها را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت موبایل از کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف شهر بهبهان اعتراف کرد، افزود: فرد مذکور به منظور طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه اظهار داشت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با متخلفان، ماموران پلیس امنیت عمومی به صورت محسوس و نامحسوس از ۳۰ واحد صنفی شهرستان بازدید کردند و ۸ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

او ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف متخلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارق داخل خودرو در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: در پی وقوع چندفقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۸ اهواز با اقدامات اطلاعاتی، هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، ادامه داد: سارق مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف ۲ خودروی سرقتی در بندرماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت لندکروز و پژو پارس در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و مأموران پلیس آگاهی با همکاری عوامل کلانتری ۱۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۲ سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه یکی از سارقام مذبور را دستگیر کردند.

او به کشف لندکروز و پژو پاری در بازرسی‌های بعمل آمده اشاره کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش جهت دستگیری سارق متواری در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.