اکرام ایتام اندیمشک در ولادت حضرت علی (ع)

مدیرموسسه خیریه آبشار عاطفه هاشعبه اندیمشک گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) با هدف عمل به سیره عملی ایشان، جشن اکرام ایتام برگزار شد.

زهرا شکری مدیرموسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جشن میلاد حضرت علی (ع) با هدف عمل به سیره عملی ایشان با حضور امام جمعه اندیمشک و تقدیم هدایا به ایتام برگزار شد.

او با بیان این که هرسال و در سالروز ولادت حضرت علی (ع) جشن ایتام در این موسسه برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جشن تولد کودکان ایتام برگزار و به آن‌ها هدایایی تقدیم شد.

شکری بیان داشت: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها بیش از ۱۲۸۲ خانواده را تحت حمایت خود قرار دهد و از سال ۹۲ تاکنون تاکنون مبلغ بالغ بر ۳ میلیارد تومان به نیازمندان اهدا کرده است.

مدیرموسسه خیریه آبشارعاطفه هاشعبه اندیمشک اظهار کرد: هم چنین این موسسه تاکنون توانسته جهیزیه ۳۵۲ تازه عروس نیازمند را فراهم کند و در زمینه مشاوره قبل از ازدواج و بعد از ازدواج نیز خدمات مختلفی به زوج‌های جوان ارائه کند.

شکری ادامه داد: هم چنین موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه اندیمشک، به بیماران سرطانی، افراد پیر و از کارافتاده، خانواده‌های بی سرپرست و دانش آموزان کم برخوردار و ... به صورت ماهیانه مبلغی را در جهت حل مشکلات آن‌ها به حساب این افراد واریز می‌نماید.

او تصریح کرد: اهدای لوازم تحریر به ۳۰۰ دانش آموز کم برخوردار تحت حمایت این موسسه، سبد لباس برای نیازمندان این موسسه و سایرافراد کم برخوردار، کمک به آزادی زندانیان مالی، برگزاری اردو برای ایجاد روحیه شاد و انگیزه دهی به خانواده‌های تحت حمایت و پرداخت هزینه‌های جراحی بیماران از خدمات ارائه شده این موسسه به افراد نیازمند اندیمشک است.

مدیر موسسه خیریه آبشارعاطفه‌ها شعبه اندیمشک گفت: این موسسه مردم نهاد بوده و تنها ۱۸ خانم به صورت جهادی برای خدمت به افراد نیازمند در حال فعالیت هستند و به جهت توسعه خدمات این حوزه نیازمند مشارکت اقشار مختلف اجتماعی و حمایت مسئولان مختلف و حضور و فعالیت گروه‌های جهادی و آقایان داوطلب هستیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: روز پدر ، اکرام ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.