رئیس روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان:

بیماران کرونایی بیمارستان رازی را به مقصد بیمارستان امام ترک کردند/ ظرفیت تکمیل شد

اصل شرهانی گفت: بیماران کرونایی بستری در بیمارستان رازی اهواز به دلیل تکمیل ظرفیت به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عارف اصل شرهانی رئیس روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: عملیات انتقال ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان رازی به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز به وسیله اتوبوس آمبولانس انجام شد.

او با بیان اینکه انتقال بیماران در ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۶ اسفندماه صورت گرفت، افزود: با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا ویروس و بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹، ظرفیت بیمارستان رازی تکمیل شده است و ناچار به انتقال سایر بیماران کرونایی به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز شدیم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز و بحرانی به سر می‌برند و علت آن بی توجهی نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، حضور در مراسم عروسی، فاتحه خوانی، دورهمی‌های خانوادگی، کاهش استفاده از ماسک و البته ورود مسافران و تجار عراقی به کشور از طریق مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی اعلام شده است، بطوریکه طی روز‌های گذشته ابتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در استان افزایش یافته و به سایر استان‌های کشور نیز سرایت کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.