تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره نماهنگ روستا و عشایر کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره نماهنگ روستا و عشایر کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نماهنگ روستا و عشایر کشور تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ گفت: ترویج فرهنگ و آداب و رسوم و گسترش سبک زندگی روستایی و عشایری در قالب نماهنگ، ایجاد وحدت ملی در بین اقوام مختلف و روستاییان و عشایر، تبیین نقش روستاییان و عشایر در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی، ایرانی و اسلامی، معرفی و بازآفرینی میراث‌های فرهنگی و هنری ملموس و ناملموس روستاییان و عشایر و توجه به سبک و شیوه زندگی روستاییان و عشایر از اهداف این جشنواره است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه این جشنواره تنها در بخش نماهنگ برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان می‌توانند در موضوع «آداب و رسوم روستاییان و عشایر در مناسبت‌های ملی و مذهبی»، «دیروز، امروز و فردا در سبک زندگی عشایر و روستاییان»، «آب، روستا و عشایر»، «فرهنگ ایثار و شهادت» و موضوعات آزاد در این رقابت شرکت کنند.

شریفی اضافه کرد: آثار ارسالی به جشنواره باید تولید سال ۱۳۹۶ به بعد باشد. حداکثر زمان برای نماهنگ هشت دقیقه است و فیلم‌ها باید حداقل با کیفیت FULL HD و به صورت فایل MP ۴ و با بیت ریت بالا ارسال شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار