تلاش ما برگزاری سالم و پرشور انتخابات است

نملینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف و تلاش ما برگزاری سالم و پرشور این دوره از انتخابات است.

حجت الاسلام و المسلمین  احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به تبریک میلاد امیر المومنین علی (ع) بیان کرد:تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم است تا افراد سالم و مومن پارلمان‌های کوچک را به امانت بگیرند.

او با بیان اینکه امانتداری از سیره اهل بیت (ع) است و ما باید به عنوان مسئولین امانتدار مردم باشیم ادامه داد: حتی تریبونی هم که در اختیار داریم باید به گونه‌ای حرفی زده شود که مورد توجه خدا و گره گشای کار مردم باشد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه امیر المومنین علی ع در مورد نزدیکان خود نیز عدالت را برقرار کردند، ابراز داشت: باید مراقبت کنیم تا سالمترین افراد را تایید و روانه مجلس کنیم.

او با بیان اینکه مراقب باشیم آخرت خود را بخاطر دنیای دیگران از بین نبریم، گفت: باید در تایید صلاحیت و عدم احراز آن بدون توجه به جناح خاصی بسیار دقیق عمل کرده و در این خصوص امانت دار خوبی برای مردم باشیم.

فلاحی با بیان اینکه در قانون جدید انتخابات اطلاعات سپاه نیز جز دستگاه‌هایی است که می‌شود از آن استعلام گرفت عنوان کرد:آقای کامران حمزه به عنوان دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات استان برگزیده شده است.

این نماینده با اشاره به اینکه باید افراد کاندید شده با دقت انتخاب شود، افزود:افرادی که برای انتخابات نامزد می‌شوند باید از شخص یا جناح خاصی به هیچ وجه جانبداری نکند چرا که اصل در مورد افراد اصل بر برائت است.

او همچنین در ادامه بیان کرد: بر تایید یا رد افراد حتما دلیل محکم داشته باشیم و مواظب باشیم مدیون مردم نشویم و صلاحیت‌ها دقیق بررسی گردد.

نماینده مردم همدان و فامنین خطاب  به اعضای هیات نظارت گفت: باید قوانین مربوطه را با دقت مطالعه و اجرایی کنند و دقیق عمل کنند چرا که سرنوشت افراد به دست آن‌ها داده خواهد شد.

او همچنین ادامه داد: هیات نظارت شهرستان‌ها هم طوری عمل کنند که شائبه‌ای ایجاد نشود.

فلاحی افزود: تلاش کنیم انتخاباتی بی نظیر برگزار کنیم انتخاباتی که اتمامش باعث افتخار همه شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.