زرین آمیزی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

امروز؛ آخرین مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور دکتری ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور دکتری امروز (جمعه ۸ اسفند) به پایان می‌رسد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برای متقاضیان آزمون دکتری ۱۴۰۰ که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیماران بستری در بیمارستان یا قرنطینه در منزل) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژ‌ه‌ای اتخاذ کرده است.

به گفته  این مقام مسئول، مهلت خود اظهاری بیماران کرونایی امروز جمعه، ۸ اسفند به پایان می رسد و  داوطلبان با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی  سازمان سنجش (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

زرین آمیزی ادامه داد: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون

او گفت: متقاضیان این آزمون  از سه‌شنبه، ۱۲ اسفند باید به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا مراجعه و برای تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام می‌کردند، اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

زرین آمیزی با اشاره به اینکه آزمون دکتری صبح روز جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور در ۱۱۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود، بیان کرد: داوطلبانی که سهیمه آن‌ها تائید نشده است، حداکثر تا ۱۵ اسفند به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز «Ph.D» سال ۱۴۰۰ درگاه سازمان سنجش مراجعه و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تائید نهایی توسط ارگان ذی‌ربط، سهمیه آن‌ها  اعمال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۲:۳۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
چرا با برگزاری کنکور دکتری این همه جوانب میخواین مبتلا و بیچاره کنید چرا امتحانو به بعد از واکسن موکول نمیکنید الان که حتی پنجره هارو هم نیبندند
Iran (Islamic Republic of)
یه ارشد که نمیخواد جوان مرگ بشه
۲۱:۲۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
بنظرم با هشتک تعویق کنکور دکتری تو توییتر دکتر قالیباف پست بذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
چه اصراری به برگزاری آزمون در این شرایط است. آیا بهتر نیست این آزمون و آزمونهای دیگر بعد از واکسیناسیون گروههای پر خطر برگزار شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
۱۸۰۰۰۰نفر یک روز زیر سقف بدون تهویه در شرایط کرونایی باید ۳ ساعت دور هم جمع شوند که سازمان سنجش عقب نیفتد آقاجان این آزمون را اردیبهشت در فضای باز برگزار نمایید این چه اصرار باطللی است که شما می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام.
نکته جالب رفتار کاملا تخصصی و بهداشتی سازمان سنجش به عنوان سازمانی اجرایی وابسته به سازمان هایی علمی است.
با قراردادن فرم خود اظهاری خواسته تا مبتلایان به ویروس کرونا، خود اظهاری کنند.
این روش کاملا علمی و هوشمندانه با توجه به؛
۱. عدم خود اظهاری طبق خبر اعلامی مسوولین سازمان، در کنکور ۱۳۹۹ حداقل یک مورد وجود داشته است.
۲. اثبات وجود افرادی برای ایجاد انواع تهدیدات امنیتی- سلامتی برای تهدید مردم کشور است که اخیرا چند مورد در عوارضی، یکی از استان ها و ... دستگیر شده اند و قبلا پیش از عملیات خود اظهاری نداشته اند!!!
۳. عدم محاسبه ضریب امکان انتقال ویروس به محل های برگزاری آزمون هایی مانند دکتری با انواع مقاصد شخصی و ...
۴. عدم محاسبه ضریب امکان انتقال ویروس با توجه به تشخیص ناممکن نشانه های ابتلا به ویروس انگلیسی و سایر متاسیون های کرونا و ...
۵. احساس کفایت تجهیزاتی ناشی از چند روش بسیار ابتدایی تب سنج و عدم امکان اجرای تست های تشخیصی پیش از ورود به محل برگزاری آزمون
۶. مغایرت این سهل انگاری مجموعه سازمان های دخیل در کیفیت برگزاری آزمون با تاکیدات مصرح بهداشتی، پزشکی و اجتماعی مسوولان گوناگون
.....
نشان از چه ویژگی های تصمیم گیری مصرانه مسوولین برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۰ دارد؟
* * * با توجه به هشدارهای مکرر مسوولین ستاد ملی مقابله با کرونا نسبت به انواع مخاطرات پیش رو، مساعدت ستاد به ویژه با وجود پیش آگهی دادن نسبت به امکان وقوع درگیری شدید با موج چهارم شیوع و ابتلا، بسیار جای تعجب و حیرت دارد!!!!.
کارشناس محترم خوبه این پیام رو حذف نکنه و خوب تر اینکه این پیام ها به سمع و نظر مسوولین تصمیم گیری برای بازنگری در اصرار به برگزاری اجباری آزمون دکتری ۱۴۰۰ برسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
اون دانشجوی که اینترنت نداره چکار کنه لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
چه جالب. تو این مملکت هر کی هر چی دلش میخواد میکنه.

اون از وزیر بهداشت که دادوبیداد میکنه کرونا.... این از سازمان سنجش که جان مردم هیچ اهمیتی براش نداره. مهم فقط برگزار کنن بره پی کارش حالا کی مرد کی نمرد مهم نیس.

ینی سازمان سنجس نمیدونه دوماه دیگه واکسن ایرانی هست و گروه های پر خطر واکسینه شدن.
آخرین اخبار