ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی در محور‌های چهارمحال و بختیاری به خوزستان

با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا تردد خودرو‌های شخصی بین استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان و شیوع ویروس جهش‌یافته در این استان با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا تردد بین استانی خودرو‌های شخصی در این دو استان ممنوع شده است.

او افزود: در حال حاضر مبادی ورودی و خروجی خودرو‌ها در دو شهرستان لردگان و کوهرنگ که منتهی به استان خوزستان می‌شود در حال کنترل و رصد است.


بیشتر بخوانید


نوربخش اضافه کرد: در این طرح که به تازگی در استان آغاز شده است با همکاری عوامل اورژانس و هلال احمر از ورود خودرو‌های غیربومی از استان خوزستان و از خروج خودرو‌های بومی به این استان جلوگیری می‌شود.

او ادامه داد: خودرو‌های شخصی که اصرار بر تردد در این محور‌ها را داشته باشند ۵۰۰ هزار تومان جریمه و مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

نوربخش با اشاره به کاهش ۸۰ درصدی تردد‌ها از استان خوزستان به چهارمحال و بختیاری در پی اجرای محدودیت‌های ترددی اخیر، گفت: تنها خودرو‌های عمومی و خودرو‌های حامل بار حق تردد در این محور‌ها را دارند.

او با بیان اینکه مردم استان همکاری خوبی در رعایت محدودیت‌های ترددی بین استانی دارند، افزود: انتظار می‌رود این همکاری همچنان ادامه داشته باشد تا بتوان از این طریق در حفظ سلامتی مردم نقش موثری ایفا کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار