رئیس شبکه بهداشت ماهشهر:

بیش از ۵۰ درصد تست‌های روزانه کرونا در ماهشهر مثبت شد

شنبدی گفت: نتیجه بیش از ۵۰ درصد تست‌های روزانه کرونا در بندر ماهشهر مثبت می‌شود و امروز ۱۰ نفر به آمار افراد بستری اضافه شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان  ماهشهر گفت: امروز یکی از بدترین روز‌های کرونایی این شهرستان بوده است و نتیجه بیش از ۵۰ درصد تست‌های روزانه کرونا در بندر ماهشهر مثبت می‌شود و امروز ۱۰ نفر به آمار افراد بستری اضافه شده است.

او افزود: هم‌اکنون ۸۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بندر ماهشهر بستری هستند که از این تعداد ۲۴ نفر دارای وضعیت وخیم و در آی‌سی‌یو بستری شده‌اند و مردم باید شرایط موجود را جدی بگیرند، از برگزاری مراسم عزا و عروسی خودداری کنند و مسئولان و دستگاه‌های متولی نیز نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشند.

شنبدی ادامه داد: شهروندان بندر ماهشهری از روز چهارشنبه به تفریح و دورهمی می‌روند و عصر هر جمعه شاهد هجوم مراجعان به مراکز درمانی هستیم.

رئیس شبکه بهداشت ماهشهر تصریح کرد: مسئولان متولی با شدت و جدیت با نقض کنندگان شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برخورد کنند. محدودیت‌ها نیز باید تشدید و با جدیت بیشتری اعمال شود و مردم باید برای قطع زنجیره شیوع ویروس جهش‌یافته کووید ۱۹ دو هفته قرنطینه خانگی را مورد توجه قرار داده و از خروج غیر ضروری از منزل خودداری کنند.

این مقام مسئول گفت: صنعت، منطقه ویژه، بنادر و دریانوردی و پروژه‌های فعال و در حال کار باید یک‌دوم نیرو‌های خود را ترخیص و با یک‌سوم نیرو‌ها فعالیت کنند و در صورت تخطی از این موضوع بدون هیچ اغماضی اقدام به پلمب اماکن صنعتی متخلف خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.