خطری که از بیخ گوش قاینی ها گذشت

با کاهش موارد ابتلاء و بستری بیماران کرونایی در قاینات، این شهرستان که در یک قدمی قرمز شدن کرونایی بود به وضع زرد برگشت.

دهقانی فیروز آبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، شهرستان قاینات از وضعیت نارنجی کرونا به زرد تغییر حالت داد و اوضاع بیماری کمی بهتر شد.

او افزود: بدین ترتیب شهرستانهای سربیشه، درمیان و خوسف دارای وضعیت آبی هستند و  ۸ شهرستان بیرجند، طبس، فردوس، بشرویه، نهبندان، سرایان، زیرکوه و درمیان در وضع زرد کرونایی قرار دارند.

دهقانی فیروز آبادی  تصریح کرد: زرد شدن وضعیت کرونا در شهرستان قاینات به معنی عادی شدن اوضاع نیست و با توجه به ورود کرونای انگلیسی به استان، مردم باید بیش از گذشته مراقب سلامتی شان باشند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند بیان کرد: درصد ابتلاء و کشندگی کرونای انگلیسی به مراتب بیشتر از نوع جهش یافته قبلی است و نباید گذاشت بیمارستان ها دوباره با حجم زیاد بیماران کرونایی رو به رو شوند.

او دورهمی های خانوادگی را همچنان کانون اصلی همه گیری کرونا در خراسان جنوبی اعلام کرد و درباره خطر موج چهارم کرونا در استان هشدار داد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
خریدهای عید شروع شده و بازارها داره شلوغ میشه...با این اوضاع خطر همچنان بیخ گوش مردمه
آخرین اخبار