از ابتدای سال تاکنون:

کشف یک‌تن انواع مواد مخدر در نهاوند

سرهنگ احمد ساکی گفت: در مدت ۱۱ ماهه سال جاری کاهش ۱۰۰ درصدی جرائم اینترنتی را در شهرستان شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ احمد ساکی، فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با اشاره به کشف یک‌تن انواع مواد مخدر در نهاوند از ابتدای سال تا کنون، گفت: در ۱۱ ماه سال جاری خادمین مردم در نیروی انتظامی نهاوند با تلاش شبانه‌روزی عملکرد خوبی در بخش‌های مختلف داشتند.

او به حوزه سرقت اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش وقوع سرقت کاهش یک‌درصدی و در کشف سرقت افزایش ۳۲ درصدی را داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند با اشاره به دغدغه شهروندان در خصوص سرقت منزل افزود: در بخش کشف سرقت خانگی افزایش ۷۰ درصدی داشتیم و در این مدت ۵۰۰ نفر سارق دستگیرشده‌اند.

ساکی گفت: با توجه به افزایش خرید‌های نوروزی از شهروندان درخواست داریم حتی‌المقدور از کارت‌بانکی استفاده کنند و پول نقد به همراه نداشته باشند تا احتمال سرقت در مکان‌های شلوغ کاهش یابد.

او بیان داشت: در حوزه دستگیری خرده‌فروشان و معتادان در شهرستان حدود ۳۰ درصد افزایش داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند ادامه داد: از ابتدای سال تا امروز حدود یک‌تن کشفیات انواع مخدر داشتیم و چندین باند متلاشی شدند و این میزان کشفیات در سال‌های گذشته در نهاوند بی‌سابقه بوده است.

 ساکی افزود: در این بخش ۳۳ درصد افزایش کشفیات داشتیم که این امنیت مدیون مشارکت‌های مردم و شهروندان عزیز است.

او به عملکرد خوب پلیس فتا اشاره کرد و بیان داشت: در مدت ۱۱ ماهه کاهش ۱۰۰ درصدی جرائم اینترنتی را در شهرستان داشتیم که نشان‌دهنده فعالیت خوب و مؤثر پلیس فتا شهرستان و استان است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار