فراهم کردن شرایط مناسب هدف مسئولان تیم پاس همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: فراهم کردن شرایط مناسب برای تیم پاس هدف مسئولان این تیم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مدتی در حاشیه غیبت مهدی پاشازاده و همچنین عقد قرارداد او با باشگاه ماشین سازی تبریز در لیگ برتر غوطه‌ور شده بود و از گوشه و کنار اخباری مبنی بر کاهش روحیه بازیکنان شنیده می‌شد که امروز با حضور حمید سیفی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و همچنین امیر عظیمی، مدیرعامل باشگاه پاس در میان بازیکنان، گویی که افزایش روحیه ایی صورت گرفته است و نوید روز‌های خوش را به آنان داده اند.

امیر عظیمی مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان در جمع فوتبالیست‌های پاس همدان در خصوص وضعیت فعلی کادرفنی گفت: مسئولیت تیم به آقای ابوالقاسم سیانکی واگذار شده است.

او ادامه داد: من پاشازاده را دوست داشتم، اما کارش غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی بود او پیش از شروع تمرینات آغاز فصل ۳۰ درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده بود و برای رفتن به دنبال بهانه بود.

امیرعظیمی ابراز داشت: اگر مردانه می‌گفت که می‌خواهم به لیگ برتر بروم بدون مشکل به او رضایت‌نامه می‌دادیم، اما مهدی پاشازاده به شهر همدان، تیم پاس، هواداران، من و بازیکنانی که به خاطر او به همدان آمدند خیانت کرد.

امیر عظیمی با تاکید بر ادامه روند صعودی باشگاه و دورشدن از فضای روانی منفی اظهارداشت: باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد و اجازه دخالت به افراد غیر مسئول را نخواهیم داد.

این مسئول بیان کرد: حتی یک درصد هم نگران قراردادهایتان نباشید. ما پاداش‌ها را دو برابر می‌کنیم. من اجازه نمیدهم شما دغدغه مالی داشته باشید.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در جمع بازیکنان پاس نوید روز‌های روشن را داد و گفت: در بازی با شهرداری بم بهترین بازی را ارائه کردید همچنین در بازی با نفت امیدیه تیم برتر میدان بودید، اما از چاشنی بدشانسی هم بهره‌مند شدید.

سیفی افزود:همه هم و غم مسئولان استان فراهم کردن شرایط مناسب برای پاس همدان است و اداره کل ورزش و جوانان استان پاداش ویژه‌ای برای برد‌های پاس در نظر گرفته است.

او گفت: به قول و قرار‌های خود متعهد باشید عدم تعهد به قول و قرار‌ها دور از رسم مردانگی است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.