جهیزیه، هدیه‌ای برای آغاز زندگی مشترک زوج‌های نیازمند ماهشهری

مسئول موسسه خیریه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون بندر ماهشهر از اهدای ۱۴ فقره جهیزیه به زوج‌های نیازمند همزمان با میلاد امام علی (ع) خبر داد.

باسم آلبوغبیش مسئول موسسه خیریه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اهدای ۱۴ فقره جهیزیه به ۱۴ زوج جوان نیازمند در همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) با همت نیکوکاران و خیرین شهرستان انجام شد.

او با بیان اینکه تهیه و اهدای جهیزیه‌ها با استفاده از بودجه‌ای به مبلغ ۳ میلیارد ریال که با نام #ازجنس_فدک_۲ نامگذاری شده بود و بخشی از آن از سوی زوجین و مابقی آن از طرف موسسه خیریه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون بندرماهشهر و خیرین آن تامین شده، افزود: ۱۱۰ سری جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند طی امسال و به مناسبت عید غدیر اهدا شده است.

آلبوغبیش به اقدامات دیگر این موسسه خیریه اشاره کرد و بیان داشت: کلنگ زنی احداث و تعمیر ۵۵ واحد مسکونی برای نیازمندان نیز همزمان با میلاد فرخنده مولای متقیان، حضرت علی (ع) نیز صورت گرفت، طرحی که همسو با پروژه ۱۶۰ واحدی قرارگاه جهادی هیات‌های مذهبی با مشارکت بنیاد علوی (واحد احداث) و برخی از هیات‌های مذهبی و با حضور مسئولان شهرستان آغاز شد.

جهیزیه، هدیه‌ای برای آغاز زندگی مشترک زوج‌های نیازمند ماهشهری

جهیزیه، هدیه‌ای برای آغاز زندگی مشترک زوج‌های نیازمند ماهشهری

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.