مردم برای امدادرسانی به سی سخت سفر نکنند

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا هیچ هموطنی به عنوان امداد رسان به شهر سی سخت سفر نکند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد مدیریت بحران گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا هیچ هموطنی به عنوان امداد رسان به شهر سی سخت سفر نکند.
 
حسین کلانتری با بیان اینکه زلزله در شهر سی سخت و چند روستای اطراف اتفاق افتاده است افزود: همه گروه‌های جهادی و موسسات خیریه که به شهرستان دنا مراجعه کرده‌اند باید شناسنامه دار شده و این گروه‌ها با دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری هماهنگ باشند.

او با تاکید بر اینکه دریافت چادر بیش از نیاز  خیانت به مردم و نظام است بیان کرد: این چادر برای مردم ارسال شده است. اگر به خانواده‌های پر جمعیت حتی سه چادر تحویل شود مشکلی وجود ندارد، اما وجود ۱۰ چادر در یک منزل ظلم به سایر زلزله زدگان است.
 
استاندار ضمن تقدیر از نیروی انتظامی و سپاه و همه دستگاه‌های خدمات رسان، اجرایی و نیرو‌های پرتلاش امدادی گفت: نیروی راهور با مدل جدید ترافیک شهر را مدیریت کنید.

کلانتری با تاکید بر اینکه به نیروی انسانی نیاز نداریم افزود: شیوع ویروس انگلیسی در استان‌های خوزستان، اصفهان و فارس وضعیت را خطرناک کرده و ما در محاصره ویروس انگلیسی قرار داریم و باید برای جلوگیری از شیوع کرونا خیلی مراقبت کنیم، تامین امنیت محموله‌ها کار مهمی است و تاکنون حتی یک مورد سرقت محموله در استان نداشتیم.

او بیان کرد: دولت ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث، بازسازی و نوسازی شهرستان دنا ابلاغ کرده و در اختیار بنیاد مسکن قرار داده است، خانه‌هایی که ۱۰۰ درصد تخریب شده است، مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای اسکان موقت به آن‌ها تحویل می‌دهند.
 
کلانتری از راه اندازی کمپ کانکسی در شهر سی سخت خبر داد و گفت: این کمپ در ۲ سایت سپاه و آموزش و پرورش برقرار است.
 
او از پرداخت قسط اول ۱۰ میلیون تومانی به ۱۳۵ نفر از مردم زلزله زده خبر داد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.