ورود به آرامستان‌های بیرجند ممنوع شد

در پی مشاهده کرونای انگلیسی و افزایش خطر انتقال این بیماری در تجمع‌ها و دورهمی ها، ورود به آرامستان‌های بیرجند ممنوع اعلام شد.

ناصری فرماندار بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ورود به آرامستان شهر بیرجند و روستا‌های بخش مرکزی و هرگونه تجمع در این مکان‌ها ممنوع است و با هماهنگی دستگاه‌های متولی و شهرداری این مسیر‌ها مسدود و تا پایان سال از ورود شهروندان به آرامستان جلوگیری می‌شود.

او افزود: خودروهایی که در اطراف آرامستان و مکان‌های توقف ممنوع پارک کنند از سوی پلیس راهور اعمال قانون می‌شوند.


بیشتر بخوانید


ناصری از شهروندان خواست برای صیانت از سلامت جامعه و کنترل و جلوگیری از بروز پیک چهارم شیوع کرونا، از ورود به آرامستان‌ها خودداری کنند.

پلمب واحد‌های صنفی بی توجه به اصول بهداشتی کرونا

ناصری فرماندار بیرجند با تأکید بر الزام رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه گفت: بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا، باشگاه‌های ورزشی غیر استاندارد و فاقد تهویه و نقض کننده شیوه نامه‌های بهداشتی، اماکن عرضه مواد غذایی و مراکز شلوغ و فاقد صلاحیت‌های بهداشتی نیز از هفته آینده پلمب می‌شوند.

او به شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در شهرستان بیرجند و افزایش سرعت انتقال ویروس جدید حتی در فضای آزاد اشاره کرد و افزود: مرکز بهداشت برای درمان و قرنطینه مبتلایان به ویروس جهش یافته و نیز شناسایی افرادی که با آن‌ها در ارتباط بوده اند اقدامات لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۸:۵۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
کاش ورودی های شهر رو هم به طور کلی می بستن که شاهد ابتلای کرونای انگلیسی توی استان اونم ۹ نفر نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
برخلاف ممنوعیت امروز آرامستان بیرجند خیلی شلوغ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
چقدر دیر!!! جلوی خودروها رو می تونین بگیرین...با مردم چه می کنین که پیاده وارد آرامستان میشن