سوزا: حریفانمان دوست دارند با بحرین بازی کنند/ باید کار را در همان بازی اول تمام کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال بحرین خرداد ماه ۱۴۰۰ در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باید به مصاف تیم ملی ایران برود. در بازی رفت بحرینی‌ها موفق شدند از سد تیم ملی فوتبال کشورمان عبور کنند و با این برتری در رده دوم جدول گروه ۳ قرار بگیرند. از همین رو "هلیو سوزا" سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بحرین در گفت و گویی که با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد درباره آخرین وضعیت این تیم برای شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: حریفانمان نسبت به قبل، با احترام بیشتری به ما نگاه می‌کنند. آن‌ها دوست دارند با بحرین بازی کنند و می‌دانند که شکست دادن ما کار بسیار دشواری است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین افزود: اگر نتوانیم در بازی اول کامبوج را شکست دهیم، در آن صورت کار برای ما سخت خواهد شد و به همین دلیل باید با تمرکز بالایی به میدان برویم.


بیشتر بخوانید


سوزا ادامه داد: به نظر من مهمترین مسابقه ما بازی اول برابر کامبوج خواهد بود و بعد از پیروزی در آن بازی به دیدار‌های بعدی فکر خواهیم کرد. هر اتفاقی در آن بازی بیفتد نباید دست از تلاش برداریم و به جنگدین ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین تصریح کرد: ما خود را برای تمامی مسابقات آماده می‌کنیم، اما فوتبال قابل پیش بینی نیست. تیم ملی بحرین در گروهی قرار دارد که مهمترین تیم‌های ملی آسیا در آن حضور دارند. در هر صورت ما برای گرفتن ۹ امتیاز از ۳ مسابقه می‌جنگیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار