وزیر بهداشت با مراجع تقلید دیدار کرد

نمکی امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید آیات مکارم شیرازی ،سبحانی و جوادی آملی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که امروز جمعه هشتم اسفندماه به قم سفر کرده است با  مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

 وزیر بهداشت در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت مقابله با ویروس کرونا ارائه کرد.

آیت الله مکارم شیرازی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا بر رعایت دستورات بهداشتی  تاکید کرد.

نمکی در ادامه سفر خود به قم   با آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

 آیت الله سبحانی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های جامعه سلامت کشور برای مقابله با ویروس کرونا بر رسیدگی هر چه بیشتر به وضعیت اقتصادی و معیشتی پرستاران و کادر بهداشت و درمان تاکید کرد.

او گفت: اکنون که سلامت جامعه در معرض خطر جدی است، کادر سلامت مجاهدین فی سبیل الله به شمار می آیند.

این مرجع تقلید با قدردانی از تلاش های جامعه سلامت گفت: مردم با دعا و توجه و البته با رعایت مسائل بهداشتی باید بکوشند تا هر چه زودتر مشکلات برطرف شود.

وزیر بهداشت با مراجع تقلید دیدار کرد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه با  آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو و گزارشی از روند مقابله با ویروس کرونا در کشور ارائه کرد.

آیت الله جوادی آملی  با تقدیر از تلاش‌های یک ساله تیم درمان و جامعه پزشکی برای مهار و درمان ویروس کرونا تصریح کرد: این تلاش ها قطعاً در نزد خداوند ماجور هست و اجر بزرگ و اجر عظیم برای آنها در نظر گرفته می شود.

این مرجع تقلید گسترش علوم پزشکی را مدیون وجود بیماری ها دانست و یادآور شد: وجود ویروس کرونا جامعه پزشکی و جامعه علمی ما را پویاتر و فعال تر کرده و دانشمندان ما امروز توانستند در زمینه درمان این بیماری موثر بوده و برای تولید واکسن جزو اولین‌ها در دنیا باشند.

وزیر بهداشت با مراجع تقلید دیدار کرد

 وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که امروز به قم سفر کرده است مورد استقبال رسمی دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم قرار گرفت.

او قرار است در این سفر با جمعی از مراجع عظام تقلید و علما در قم دیدار کند و همچنین گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه کرونا ارائه دهد.

 برگزاری جلسه ستاد کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به قم خواهد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.