مادر سردار شهید حاج حسنمراد ابروزن به فرزند شهیدش پیوست

صبح امروز مادر سردار رشید اسلام شهید حاج حسنمراد از لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صبح امروز مادر سردار رشید اسلام شهید حاج حسنمراد ابروزن فرمانده گردان قیص ابن مسهر نهاوند از لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان به فرزند شهیدش پیوست.

مادر مهربانی که در دامن خویش شهیدی گرانقدر و فرمانده‌ای دلاور را پرورش داد و خالصانه در راه آرمان‌های حضرت امام خمینی ره تقدیم انقلاب نمود.

مراسم تشییع و تدفین آن مادرآسمانی امروز راس ساعت ۱۰صبح از مقابل منزل آن سردارشهید به طرف آرامگاه ابدی واقع در گلزار شهدای شهر گیان با رعایت همه دستور عمل‌های بهداشتی تشیع و به خاک سپرده می‌شود.
خانواده خیر و نیکو کار این مادر شهید اعلام کرد تمامی هزینه‌های کفن دفن و مراسم ختم این مادر شهید برای امور خیریه هزینه می‌شود.
لازم به یاد آوری است سردار شهید حاج حسنمراد ابروزن فرمانده گردان قیس ابن مسهر در تاریخ ۲۱ دیماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این خانواده شهید یکی از خیران و نیکو کاران شهر گیان می‌باشند که به صورت مخفیانه و محرمانه تعداد زیادی از افراد بی بضاعت را تحت پوشش خود دارندو برای زوج‌های زیادی جهیزیه خریداری می‌کند

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
روحشون شاد