مدیرکل تعاون لرستان خبر داد؛

تثبیت ۲هزار و ۸۰ شغل تعاونی در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۲ هزار و ۸۰ شغل تعاونی‌های استان امسال در راستای تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی حفظ و تثبیت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۲ هزار و ۸۰ شغل تعاونی‌های استان امسال در راستای تنظیم روابط کارگری و کارفرمایی حفظ و تثبیت شده است.

علی آشتاب افزود: این تعداد نیروی شاغل مربوز به ۲۴ واحد تولیدی استان بوده که با پیگیری‌های لازم در خصوص مشکلات بیمه، مالیات و بدهی‌های بانکی آن‌ها انجام شد.

او تصریح کرد: نرخ بیکاری در استان بالا است و جمعیت جویای کار قابل توجهی داریم بنابراین حفظ کارخانجات و واحد‌های موجود یک اولویت مهم به شمار می‌رود تا بتوان با تزریق نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز، آن‌ها را فعال نگه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان همچنین گفت: ۹۸۷ نفر امسال موفق شدند از طریق ۱۸مرکز کاریابی غیردولتی استان در واحد‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی شاغل شوند.

آشتاب ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۴۷۶ نفر در مراکز کاریابی غیردولتی استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یکهزار و ۲۶۲ نفر مرد و یکهزار و ۲۱۴ نفر زن بوده‌اند.

او اظهار داشت: از مجموع کل متقاضیان، ۹۸۷ جویای کار شامل ۴۳۴ زن و ۵۵۳ مرد در بخش‌های خدمات، صنعت، خدمات، بخش خصوصی و تعاونی‌های استان به کار گرفته شدند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار