برگزاری نخستین رادیو وبینار علمی کشور با موضوع حوادث شیمیایی

نخستین رادیو وبینار علمی کشور با موضوع حوادث شیمیایی، تجربیات و چالش‌ها جمعه هشتم اسفند در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (جمعه هشتم اسفند) نخستین رادیو وبینار علمی کشور با موضوع حوادث شیمیایی، تجربیات و چالش‌ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

از جمله بخش‌های این رادیو وبینار می‌توان به پنل‌های تخصصی پیامد‌های حوزه سلامت ناشی از حملات شیمیایی در دفاع مقدس، دستاورد‌های درمان در ارتقای سلامت جانبازان شیمیایی و مبانی حقوقی و چالش‌های آینده با توجه به قوانین بین‌المللی و مقررات سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی OPCW اشاره کرد.

این رویداد علمی - تخصصی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم (عج)، رسانه ملی و به طور مشخص شبکه رادیویی سلامت و مرکز تحقیقات سلامت دفاعی و با حضور اساتید برجسته دانشگاهی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ جمعه هشتم اسفند این وبینار را از رادیو سلامت بر روی موج اف ام ردیف ١٠٢ مگاهرتز دریافت کنند.

دسترسی از طریق وب نیز از طریق لینک Vc.bmsu.ac.ir/ryomdjpchv۲w است که البته وجود نرم افزار ادوب کانکت (adobe connect) بر روی گوشی یا لب‌تاپ ضروریست.

در این روش پس کلیک بر روی لینک فوق‌الذکر، کافیست در قسمت میهمان (guest) نام و نام خانوادگی متقاضی درج و به وبینار ملحق شود.

کارشناسان رسانه معتقدند پخش زنده این رادیو وبینار گامی نو در جهت پیوند بیشتر رسانه ملی با مراکز تولید علم در کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار