سارقان آهن آلات ریل راه آهن در اسفراین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۲ سارق سابقه دار آهن آلات ریل راه آهن در این شهرستان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت : در پی دریافت خبری مبنی بر خرید و فوش اموال سرقتی در سطح شهرستان اسفراین توسط تعدادی از سارقان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به اینکه ماموران تجسس کلانتری با تلاش مستمر و همچنین گشت زنی هدفمند این افراد را در سطح شهر روئست کردند، افزود: سارقان به محض روئیت ماموران از محل متواری که در نهایت با سرعت عمل ماموران، خودروی متهمان متوقف و هر دو سارق دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت آهن آلات ریل راه آهن و فروش آن به مالخران اعتراف کردند، تصرذیح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات برای دستگیری مالخران نیز ادامه دارد.

او  با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان در مقابل هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت ایستاده اند، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.