روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی

در شبانه روز گذشته موردی از فوت در بیماران کرونایی مشاهده نشده و تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی همان ۷۵۴ نفر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۷ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شده است که در مجموع ۲۰ بیمار جدید شامل ۱ بستری و  ۱۹ سرپایی شناسایی شده اند.

او افزود: از این تعداد ۷ مورد از بیرجند، ۷ مورد از قاین، ۲ مورد از طبس و ۴ مورد از سرایان بوده است.

مهدی زاده بیان کرد: در حال حاضر ۱۲۳ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۵ نفر کرونا مثبت اند.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: از این تعداد ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۲۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شده و در همین مدت ۲۳ بیمار شامل ۴ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

مهدی زاده اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۴ هزار و ۸۸۱ بیمار کرونا مثبت بهبود یافته اند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تا دیروز ۴۰ هزار و ۹۶۰ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۵ هزار و ۶۶۰ بیمار شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
آرامش قبل از طوفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
حضور مردم در آرامستانها رو خواهشا کنترل کنین...امروز با وجودی که تعطیل و ورود به آرامستانها ممنوع بود، خودروهای زیادی در کنار آرامستان بیرجند پارک بودند
آخرین اخبار