امام جمعه زرند:

بر بازار بیشتر نظارت شود

امام جمعه زرند بر نظارت بیشتر بر بازار و کنترل قیمت‌ها به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها را بسیار ارزشمند دانست و گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نباید بین دولت و مجلس در این خصوص اختلاف نظر باشد.

او به موضع قاطع و محکم رهبر معظم انقلاب در خصوص لغو تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: بار‌ها مقام معظم رهبری فرمودند: "به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد"، لذا ملت ایران برای برون رفت از مشکلات گوش به فرمان رهبری است.

حجت الاسلام ابراهیمی به انتخابات در پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات مظهر رشد و شکوفایی ملت و نشانه مردم سالاری و خود باوری است و از جایگاه ویژه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار است.

او با بیان اینکه انتخابات نقطه وصل مردم به نظام اسلامی ما است، تصریح کرد: انتخابات وسیله‌ای برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود لذا با هدف خنثی سازی ترفند و توطئه‌های دشمنان، همه ما وظیفه داریم در انتخابات حضوری گسترده داشته باشیم.

امام جمعه زرند با اشاره به برپایی جشن نیکوکاری و جمع آوری کمک به خانواده‌های بی بضاعت، گفت: احسان و نیکوکاری پاداشی الهی دارد و ضرورت دارد همه مؤمنان در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی بر نظارت بیشتر بر بازار و کنترل قیمت‌ها تاکید کرد و بیان داشت: با تنظیم درست بازار و نرخ گذاری‌های دقیق وحساب شده باید از حقوق مصرف کنندگان حمایت کرد و با کاهش هزینه‌ها این قشر را مورد حمایت قرار داد.

خطیب جمعه زرند با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س)، به ویژگی‌های آن بانوی والامقام پرداخت و افزود: این شیرزن دارای صفات بسیار والایی، چون شجاعت و صداقت بودند که باید الگو و سرمشق بانوان جامعه اسلامی ما باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار