وقتی سارقان به گل‌میخ‌های خیابان هم رحم نمی‌کنند!

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: در برخی مکان‌ها از گل‌میخ‌هایی که با انرژی خورشید نور می‌گرفتند استفاده می‌کردیم که گل‌میخ‌ها در همان شب اول یا دوم نصب دزدیده شدند.

مسعود قاسمی مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در رابطه با کم رنگ شدن رنگ‌آمیزی سرعت‌گیر‌ها در برخی خیابان‌های خوراسگان و کاهش دید رانندگان نسبت به این سرعت‌گیر‌ها اظهار کرد: باتوجه به اینکه معمولاً رنگ‌آمیزی سرعت‌گیر‌ها هر ۶ ماه یک‌بار صورت می‌گیرد، قطعاً در اسفندماه هم طبق برنامه رنگ‌آمیزی سرعت‌گیر‌ها انجام می‌شود.

او افزود: تابلو‌هایی که در محل قرارگیری سرعت‌گیر‌ها نصب شده طبق آیین‌نامه و استاندارد است که معمولاً با قراردادن گل‌میخ و نصب تابلوی پیش‌آگاهی ۵۰ متر قبل از سرعت‌گیر برای آگاهی رانندگان هشدار لازم داده شده است؛ اما بازهم بررسی می‌کنیم که اگر علایم هشدار دهنده‌ای حذف شده مشکل آن در این ماه برطرف شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در خصوص دزدیده شدن برخی گل‌میخ‌های انرژی خورشیدی بیان کرد: گاهی اوقات در برخی مکان‌ها از گل‌میخ‌هایی که با انرژی خورشید نور می‌گرفت استفاده می‌کردیم که متأسفانه در منطقه ۱۵ که حاشیه شهر اصفهان است در همان شب اول یا دوم نصب دزدیده می‌شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.