انجام ۴۵۰ تست پی سی آر در اتوبوس آمبولانس‌های اهواز

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: تاکنون ۴۵۰ مورد تست پی سی آر از سوی اتوبوس آمبولانس‌ها انجام و حدود ۶۰ مورد از آن‌ها مثبت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: اتوبوس آمبولانس‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز‌های شنبه تا چهارشنبه فعالیت دارند که در محل مستقر شده و به مردم خدمات رسانی می‌کنند و تاکنون ۴۵۰ مورد تست پی سی آر انجام و حدود ۶۰ مورد از آن‌ها مثبت شده است.

او بیان داشت: هدف از استقرار این اتوبوس آمبولانس‌ها کاهش آمار مراجعه به بیمارستان‌ها بوده و برخی از مردم که به مطب‌ها مراجعه و مشکوک به کرونا هستند، پزشک معالج به آن‌ها نسخه می‌دهد تا تست pcr انجام دهند.

احمدی بلوطکی تصریح کرد: اتوبوس آمبولانس‌ها را در مناطقی همچون کیانپارس و نادری که با تراکم مطب‌ها مواجهیم، مستقر کرده‌ایم تا بیمارانی که نسخه پزشک دارند برای انجام تست pcr کرونا به این واحد‌ها مراجعه کنند و روزانه ۵۰ تست pcr توسط اتوبوس آمبولانس‌ها انجام می‌شود.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: کسانی که با نسخه پزشک به این اتوبوس آمبولانس‌ها مراجعه کنند از آن‌ها تست گرفته می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.