مراسم عروسی که پر حاشیه شد؛

مسئولان محلی: عروسی با چراغ سبز ستاد کرونا!/ شبکه بهداشت قشم: مجوزی نداده‌ایم +عکس

امروز انتشار تصاویری از تجمع گسترده مردم شهر سوزا در قشم در یک عروسی دسته جمعی حاشیه‌ساز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  انتشار تصاویری از برگزاری عروسی دسته جمعی ۲۲ جوان با جمعیتی بیش از ۳۰۰ نفر در شهر سوزا در قشم واکنش فعالان فضای مجازی و دغدغه‌مندان حوزه بهداشت و درمان را برانگیخته‌ است.

 حمیدرضا بهزادی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح کرد: تجمع شکل گرفته در شهر سوزا کاملا غیرقانونی است.

او افزود: علاوه بر اعلام مکرر ممنوعیت‌های کرونایی بویژه برگزاری تجمعات، ستاد کرونای ویژه‌ای در خصوص این عروسی در شهر سوزا برگزار و ممنوعیت برگزاری به مسئولان مربوطه اعلام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم اظهار داشت: سیاست‌های ستاد کرونا کاملا شفاف است و قطعا از بانیان این تجمع به مراجع قضایی شکایت می‌کنیم.

در همین زمینه  شیخ احمد سلامی‌سوزائی امام جمعه اهل سنت سوزا و ابراهیم ملاحی رئیس شورای شهر سوزا بر ارائه مجوز برگزاری مراسم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت لفظی از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم تصریح داشتند.

مسئولان محلی: عروسی با چراغ سبز ستاد کرونا!/ شبکه بهداشت قشم: مجوزی نداده‌ایم +عکس

ملاحی تصریح کرد: این مراسم به منظور جلوگیری از تشکیل ۲۲ عروسی جداگانه در چندین شب، به صورت دسته جمعی و در فضای باز برگزار شده است که در اوج تجمع مراسم حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر با استفاده از ماسک در آن حضور داشته‌اند و متاسفانه تنها تصاویر لحاظاتی خاص از مراسم منتشر شده است.

او عنوان کرد: تعطیلی مطلق مراسم عروسی در نگاه جامعه ممکن نیست و باید تدابیری برای برگزاری اینکونه مراسم در چارچوب شیوه‌نامه‌ها اندیشیده شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.