سرهنگ پاشایی:

فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است/ برخورد پلیس فتا با متخلفان

رئیس معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا درباره اقدامات پلیس فتا در برخورد با فروشندگان دارو در فضای مجازی، توضیحاتی داد.

سرهنگ مرتضی پاشایی رئیس معاونت اجتماعی پلیس فتا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات پلیس فتا در برخورد با فروشندگان دارو در فضای مجازی، اظهار کرد: بنابر قانون هرگونه فروش و واگذاری دارو، مکمل‌های پزشکی و ورزشی در فضای مجازی ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه تا این لحظه هیچ داروخانه آنلاینی در کشور مجوز دریافت نکرده است، گفت: طرح‌هایی را پلیس فتا در دست دارد، علاوه بر اینکه روزانه رصد در فضای مجازی را انجام می‌دهیم، طرحی بین المللی را با عنوان طرح پانجیا دست اجرا داریم که با همکاری کشور‌های دنیا انجام می‌شود و بر اساس آن هر گونه خرید و واگذاری دارو باید در داروخانه‌های کشور صورت گیرد.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه برخی از سایت‌ها در فضای مجازی مجوز فروش اقلام بهداشتی دریافت می‌کنند، گفت: این سایت‌ها با استناد به این مجوز اقدام به فروش دارو‌های مکمل و... می‌کنند، درحالی که مجوز آن‌ها برای فروش اقلام بهداشتی است و از مجوز خود سوء استفاده می‌کنند.

رئیس معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا ادامه داد: در کل فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است و در طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم اگر با چنین مواردی مواجه شویم، با آن‌ها برخورد می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار