فرنگی کاران فارس در رقابت‌های بین المللی اوکراین

محمدرضا مختاری در روز نخست مقابل حریفان خود به روی تشک خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، موسایی رییس هیات کشتی استان فارس گفت: تیم منتخب کشتی فرنگی ایران برای حضور در پیکار‌های بین المللی اوکراین راهی این کشور شد که در تیم اعزامی، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی از استان فارس در اوزان ۷۲ و ۷۷ کیلوگرم حضور دارند.

او افزود: براساس قرعه کشی پنج وزن نخست این رقابت‌ها، محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم جمعه در دور نخست به مصاف آمویان از ارمنستان می‌رود و در دور بعد با برنده مبارزه میان ولادیسلاو کراوچنکو و آندری کولیک از اوکراین می‌رود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین، ۱۴ فرنگی کار برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهد کرد.

محمدعلی گرایی هم از شنبه نهم اسفندماه قرار است در این مسابقات برای کسب مدالی دیگر با حریفان پیکار کند.

گرایی یکی از سهمیه‌های المپیک توکیو را برای کاروان ورزش ایران کسب کرده و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای سنجش میزان آمادگی او، این کشتی گیر شیرازی را در فهرست نفرات اعزامی به پیکار‌های بین المللی اوکراین قرار داد.

رقابت‌های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین در دو بخش آزاد و فرنگی تا ۱۰ اسفندماه به میزبانی شهر کی یف ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.