رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان:

تیم سپاهان به دنبال کسب قهرمانی در مسابقات دو و میدانی است

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان از حمایت باشگاه سپاهان برای حضور مقتدرانه در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور خبر داد.

محمدرضا برکت، رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پیش بینی می‌کنم که امسال مسابقات داخل سالن دو و میدانی قهرمانی کشور شرایط بسیار خوبی خواهند داشت و تیم‌های خوبی در این رقابت ها  شرکت کرده‌اند. امیدوارم  تیم  دو و میدانی سپاهان  همان طور که قهرمان لیگ برتر دو و میدانی شد، در نهایت بتواند جام قهرمانی مسابقات داخل سالن را نیز کسب کند. تیم سپاهان با تمام قدرت در این مسابقات ظاهر می‌شود و به طور حتم رقابت‌های خوبی را مشاهده می‌کنیم. بدون شک رکورد داران ما در رشته‌های مختلف دو و میدانی  تمام تلاش خودشان را می‌کنند که در مسابقات داخل سالن روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند.

او ادامه داد: با توجه به حمایت‌های ویژه‌ای که باشگاه سپاهان سال گذشته و امسال از رشته دو و میدانی انجام داد، برای حمایت از ورزشکاران این رشته مادر در رقابت‌های لیگ برتر و مسابقات داخل سالن گذشته و در لیگ برتر دو و میدانی امسال تیم داری کرده است. من این  موضوع را به فال نیک می‌گیرم و افق روشنی را برای دو و میدانی کشور در آینده متصور هستم. از همه کسانی که در این راه حمایت کرده اند، به ویژه  عظیمیان، مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه و ساکت، مدیرعامل باشگاه  سپاهان تشکر می‌کنم.

امیدوارم دوندگان تیم سپاهان بر روی سکوی قهرمانی قرار  بگیرند 

برکت گفت: امیدوارم همانطور که کادر و کارکنان محترم باشگاه سپاهان و کارگران زحمتکش کارخانه فولاد مبارکه زحمت می‌کشند تا تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در مسابقات حاضر شوند و شرایط برای حضور قهرمانان ما مهیا می‌شود، ما هم بتوانیم جواب مثبت به این اعتماد بدهیم و ورزشکاران تیم دو و میدانی سپاهان بتوانند در رقابت‌های دو و میدانی نتایج خوبی را کسب کنند و بر روی سکوی قهرمانی باشند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: از فدراسیون دو و میدانی  تشکر می‌کنم که شرایط برگزاری مسابقات را در این وضعیت بسیار سخت با اخذ مجوز‌های لازم  مهیا کرد. از زمانی که  هاشم صیامی ریاست فدراسیون دو و میدانی  را به عهده گرفته، ارتباطش با استان‌ها بسیار خوب و نزدیک است. در همین مدت کم که از ریاست صیامی می‌گذرد، او یک سفر به استان اصفهان داشته و در این سفر قول حمایت از ورزش دو و میدانی اصفهان را داده است. به هر حال هیئت دو و میدانی استان اصفهان در بین  ۳۱ استان کشور، هیئت برتر در سال ۹۹ بوده است. امیدوارم شاهد حمایت‌های فدراسیون دو و میدانی باشیم  و بتوانیم در استان اصفهان بستری را برای رشد دو و میدانی و حمایت از ورزشکاران بیش از پیش مهیا کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار