فصل عجیب یورگن کلوپ در لیورپول

تیم فوتبال لیورپول در این فصل از لیگ جزیره، روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید بعد از اتمام فصل گذشته لیگ جزیره و قهرمانی مقتدرانه تیم فوتبال لیورپول که با رکورد شکنی‌های این تیم همراه بود، بدبین‌ ترین هوادار این تیم نیز فکر نمی‌کرد که در لیگ سال جدید فوتبال انگلیس، تیم لیورپول چنین مشکلات و نتایج ضعیفی را تجربه کند.

در این فصل، بازیکنان لیورپول در مجموع ۱۵۵ بازی را به علت مصدومیت از دست داده اند و کلوپ خلاف سال گذشته مجبور به استفاده از ۱۸ زوج دفاعی در خط دفاع تیم خود شده است. علاوه بر مصدومیت‌، لیورپولی‌ها در این فصل با مشکلات دیگری مانند بازیکنان کرونایی، مرگ اعضای خانواده بازیکنان اصلی مانند آلیسون بکر و همچنین تصمیمات عجیب کمک داور ویدیویی علیه تیم خود مواجه شده اند. تمام این اتفاقات منجر به این موضوع شد که در این فصل، خلاف سال گذشته و تا به این جای مسابقات به جای رتبه اول در رده ششم جدول لیگ جزیره قرار بگیرند.

شاگردان کلوپ تا این جای فصل که ۲۵ بازی از آن گذشته است؛ ۷ شکست و ۷ تساوی را تجربه کرده اند و با ۴۰ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفته اند و با صدر جدول و تیم فوتبال منچسترسیتی فاصله‌ای ۱۹ امتیازی دارند. فاصله‌ای که با توجه به شرایط ۲ تیم به نظر نمی‌رسد قابل جبران باشد.

با این وجود کلوپ امیدوار است که بتواند تیم خود را حداقل به میان ۴ تیم برتر لیگ جزیره برساند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

شاگردان کلوپ، یکشنبه شب و در خانه تیم انتهایی جدول یعنی شفیلد یونایتد به مصاف این تیم می‌روند و امیدوارند با پیروزی در این بازی کمی شرایط خود را در جدول لیگ جزیره بهتر کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار