طراحی مایکروسافت برای پشتی های قابل تعویض Surface Laptop

گواهی ثبت اختراعی برای شخصی سازی دستگاه های محاسباتی مایکروسافت توسط کاربران منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حق ثبت اختراع مایکروسافت در مورد روش جدیدی برای شخصی سازی دستگاه‌های Surface مطرح شده است. WindowsUnited اخیراً حق ثبت اختراع مایکروسافت را برای صفحه‌های پشتی قابل تعویض در لپ تاپ‌های این شرکت منتشر کرده است. اگرچه طرح‌های مورد بحث در این حق ثبت اختراع ممکن است هرگز به دستگاه‌های واقعی تبدیل نشوند، اما جالب است بدانید که چگونه مایکروسافت می‌تواند از صفحه‌های پشتی قابل تعویض استفاده کند.


بیشتر بخوانید


شخصی سازی برای دستگاه‌های محاسباتی

همانطور که در بسیاری از اختراعات ثبت شده، این مورد به یک دستگاه Surface خاص اشاره نمی‌کند در عوض، این گواهی فقط به دستگاه‌های محاسباتی اشاره دارد. اما اگر این طراحی هرگز عملیاتی نشود، می‌تواند به طور بالقوه در Surface Laptop 3، Surface Book 3 یا سایر دستگاه‌های Surface پیاده سازی شود.

این حق ثبت اختراع یک صفحه پشتی یک دستگاه محاسباتی را توصیف می‌کند که کاربر به راحتی می‌تواند آن را عوض کند. این موضوع می‌تواند برای تغییر ظاهر دستگاه مفید باشد.

چکیده‌ای از گواهی حق ثبت اختراع

اجزای قابل تعویض برای محفظه نمایشگر یک دستگاه محاسباتی قابل حمل؛ مولفه قابل تعویض اندازه و ابعادی دارد که توسط یک قسمت دریافت کننده دستگاه محاسبات دریافت می‌شود. اولین مولفه قابل تعویض توسط کاربر نصب می‌شود تا ظاهر دستگاه محاسباتی خود را سفارشی کند و در صورت تمایل نیز به سرعت از دستگاه محاسباتی خارج شود. دومین مولفه قابل تعویض می‌تواند بر روی همان دستگاه محاسباتی نصب شود و ظاهر دستگاه محاسباتی آن‌ها را تغییر دهد. در صورت تمایل، می‌توان دومین مولفه قابل تعویض را حذف و اولین مولفه  قابل تعویض را مجدداً نصب کرد و دستگاه محاسباتی را به شکل قبلی خود بازگرداند. اجزای پانل قابل تعویض و دستگاه محاسبات شامل مواردی برای حذف آسان و نصب اجزا می‌باشد.

طراحی مایکروسافت برای پشتی های قابل تعویض Surface Laptop

طراحی مایکروسافت برای پشتی های قابل تعویض Surface Laptop

طراحی مایکروسافت برای پشتی های قابل تعویض Surface Laptop

راه‌های مختلف شخصی سازی لپ تاپ

در حال حاضر چندین روش برای شخصی سازی ظاهر لپ تاپ وجود دارد، مانند پوست و حتی روکش‌های ساخته شده از چوب. حق ثبت اختراع این گزینه‌ها را تأیید می‌کند، اما اشاره می‌کند که آن‌ها راه حل‌های کاملی نیستند.

برخی از کاور‌ها به راحتی برداشته نمی‌شوند و برداشتن برچسب از دستگاه می‌تواند زمان بر باشد. مردم همچنین می‌توانند به دستگاهی آسیب برسانند در حالی که سعی می‌کنند ظاهر آن را شخصی سازی کنند. حق ثبت اختراع مایکروسافت توضیح می‌دهد که چگونه یک صفحه قابل تعویض می‌تواند راهی آسان‌تر برای شخصی سازی دستگاه‌ها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار