واریز ۱۴۰ میلیون تومان برای تکمیل اورژانس بیمارستان مهر ملایر

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از واریز ۱۴۰ میلیون تومان برای تکمیل طرح خیرساز اورژانس بیمارستان مهر این شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار. گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر عباس آذرهمایون، رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر به مساعدت ۳۵ میلیون تومانی خیرین سلامت برای کمک به بیماران سرطانی طی یک ماه گذشته اشاره و گفت: در بهمن ۸ میلیون تومان برای ساخت  پایگاه سلامت آزادی، ۸۰۰ هزار تومان برای تجهیز اتاق مادران و پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ذبح گوسفند از سوی خیرین سلامت شهرستان واریز شده است.

او از مشارکت‌های مربوط به قلک و صندوق صدقات به مبلغ دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خبر داد و افزود: با توجه به تفاهم نامه مجمع خیرین سلامت شهرستان با دانشگاه علوم پزشکی همدان، دانشگاه موظف است هزینه تکمیل طرح های نیمه کاره خیرساز را تأمین کند، به همین منظوربرای تکمیل طرح خیرساز اورژانس بیمارستان مهر که ماه رمضان سال ۹۷ توسط خانواده عاملی به نیابت از مرحوم دکتر «سمیه عاملی» کلنگ زنی شد، مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان طی یک ماه گذشته واریز شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای تکمیل طرح اورژانس بیمارستان مهر هزینه شده که ۳۰۰ میلیون تومان آن از سوی خیران و مابقی با همت دانشگاه علوم پزشکی همدان تأمین شده است، ادامه داد: مبلغ هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم  به شش بیمار نیازمند برای انجام پرتودرمانی و شیمی درمانی کمک شده است.

آذر همایون گفت: پرداخت کمک هزینه تهیه دارو به دو بیمار نیازمند به مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، کمک هزینه ایاب و ذهاب به دو بیمار برای انجام پرتودرمانی به مبلغ یک میلیون تومان و در اختیار قرار دادن وسایل توانبخشی به ۲۹ بیمار نیازمند شامل ویلچر، کپسول اکسیژن، واکر، تشک مواج و ساکشن از جمله فعالیت‌های واحد مددکاری مجمع خیرین طی یک ماه گذشته است.

او از اعطای ۵۰۰ هزار تومان وام قرض الحسنه به یک بیمار نیازمند خبر داد و یادآور شد: طی این مدت یک دستگاه سمعک پشت گوشی تهیه و به یک بیمار نیازمند اهداء و هزینه آزمایشگاه هپاتیت یک بیمار نیازمند به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان توسط خیرین مجمع تأمین شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر بیان کرد: اهدای ۱۴ کلاه زمستانی از طرف خانم تحویلدار و توزیع آن‌ها در بین بیماران نیازمند، اهدای چند دست لباس مردانه و زنانه از طرف «مهین فراهانی» به ارزش چهار میلیون تومان، اهدای دارو به نیابت از شادروان «حسین یاری» و اهدای هزینه خرید کفش طبی برای یک کودک بیمار به ارزش ۷۰۰ هزار تومان از دیگر اقدامات واحد مددکاری است.

آذرهمایون به اهدای یک دستگاه ضدعفونی کننده دست به بخش دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) به نیابت از مرحوم «غلامعلی هاشمی نژاد» اشاره و مطرح کرد: یک دستگاه پالس اکسی متر پرتابل از طرف خانواده سیاهوشی به بخش دیالیز بیمارستان امام حسین (ع)، یک جفت عصای زیر بغل به نیابت از مرحومه «گل افروز بشکیده»، یک دستگاه کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری به نیابت از شادروان «مهدی صائبی» به ارزش دو میلیون و۶۰۰ هزار تومان و دو دستگاه تب سنج دیجیتالی از طرف «زهره شمس» به بیمارستان مهر طی این مدت اهداء شد.

او اضافه کرد: ۲۵ بهمن اتاق مادران بخش نوزادان بیمارستان مهر به بهره برداری رسید همچنین تقدیر از خانواده اهداکننده عضو زنده یاد «حاتم حاتمی» و تهیه و توزیع ۴۰۰ عدد ماسک در مدارس سطح شهر از اقدامات فرهنگی مجمع خیرین سلامت شهرستان طی مدت یاد شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر اضافه کرد: راه‌های ارتباطی ما با خیرین گرانقدر شهرستان، مراجعه به دفتر مجمع خیران واقع در خیابان شهدا، بعد از میدان زندیه، جنب دبیرستان یداله زمان و یا تماس با شماره تلفن ۰۸۱۳۲۲۴۵۰۱۵ است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.