توزیع روزانه ۱۵ تن مرغ در سمنان

رئیس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان با بیان اینکه روزانه ۱۵ تن مرغ در شهر سمنان توزیع می‌شود، گفت: توزیع مرغ با روال مناسب صورت می گیرد و کمبودی نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاسم ویژه رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان از ثبات قیمت مرغ گرم تا شب عید خبر داد و افزود: در حال حاضر هر کیلو مرغ گرم در بازار سمنان با قیمت ۲۰ هزارو ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد و امیدوار هستیم تا شب عید این رقم ثابت بماند.

او همچنین در ارتباط با توزیع مرغ منجمد نیز گفت: مرغ منجمد برای شب عید ذخیره سازی شده و از ۱۵ اسفند ماه با همان نرخ مصوب قبلی هرکیلو ۱۵ هزارتومان در صورت نیاز به بازار تزریق می‌شود.

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان بیان کرد: روزانه ۱۵ تن مرغ در سطح شهر سمنان توزیع می‌شود تا مرغ مود نیاز مردم تامین شود و دراختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

او با اشاره به اینکه مشکل توزیع مرغ در استان وجود ندارد، اضافه کرد: توزیع مرغ با روال مناسب در سطح استان صورت می‌گیرد و کمبود‌های چند روز اخیر به دلیل تعطیلات آخر هفته بوده ومردم نگران شب عید نباشند.

ویژه با ذکر این نکته که وضعیت خرید گوشت قرمز کساد است و مردم قدرت خرید ندارند، اظهار کرد: قیمت هرکیلو گوشت گرم گوسفندی ۱۲۰ هزارتومان و هرکیلو گوشت گوساله ۱۰۰ هزارتومان است و متاسفانه مردم قدرت خرید ندارند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار