حضور دانش‌آموزان در مدارس شهری اهر ممنوع شد

اداره آموزش و پرورش شهرستان اهر اعلام کرد:در پی شیوع ویروس کرونای انگلیسی در اهر حضور دانش‌آموزان در مدارس شهری تا زمان تصمیم‌گیری ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، اداره آموزش و پرورش شهرستان اهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در اصلاحیه اطلاعیه قبلی مبنی بر دایر بودن مدارس از روز شنبه فعالیت مدارس شهری در تمامی مقاطع تحصیلی تا تصمیم جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان اهر غیرحضوری اعلام می‌شود.

عوامل اجرایی مدارس شهری اهر هم برای انجام امور جاری و پیگیری آموزش دانش‌آموزان در مدرسه حضور خواهند داشت اما حضور دانش‌آموزان در مدرسه ممنوع است.

فعالیت مدارس روستایی طبق روال هفته‌های گذشته  بر اساس بخشنامه اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی مبنی بر برگزاری کلاس‌های زیر ۱۰نفر با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی برقرار خواهد بود.

تاکنون بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونای انگلیسی در آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر به تعداد ۶نفر شناسایی شده است و با ادامه شناسایی موارد مشکوک احتمال افزایش آمار مبتلایان به این نوع ویروس جهش یافته دور از انتظار نیست.

تاکنون ۹نفر مبتلا به کرونا انگلیسی  در آذربایجان شرقی (اهر، بستان آباد و مرند) شناسایی شده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.