مجری پست شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان:

بهینه‌سازی پست ۶۳ کیلو ولت منطقه چاه کیجی دلگان ۶۰ درصد پیشرفت دارد

یوسفی گفت: بهینه‌سازی پست ۶۳ کیلو ولت منطقه چاه کیجی دلگان در راستای تامین برق مطمئن و پایدار این منطقه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد حسن یوسفی مجری پست شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: در جهت بهینه‌سازی پست ۶۳ کیلوولت یک دستگاه پست سیار با ظرفیت ترانس ۳۰ مگاولت آمپر تامین و در یک اقدام جهادی در مدت کمتر از یکماه عملیات آماده‌سازی و نصب پست مذکور انجام شد.

او  افزود: با در مدار قرار گرفتن این پست ظرفیت ایستگاه ۲ برابر شرایط قبل شده و تمامی خروجی‌های پست از طریق فیدرهای مستقل و داری بروزترین کلیدهای ۲۰ کیلو ولت تامین می‌شود.

مجری پست شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: با این اقدام ضمن فراهم‌سازی توزیع مناسب‌تر بار در صورت بروز خطا کمترین قطعی بار اتفاق افتاده و در کوتاه‌ترین زمان امکان وصل مجدد خطوط وجود خواهد داشت.

او  تصریح کرد: در راستای کاهش خاموشی و همچنین افزایش حفاظت و پایداری شبکه فوق توزیع برق حوزه‌ دلگان این شرکت اقدام به برکناری پست کت اوت فیوزی موجود کرده است.

چاه گیجی روستایی از توابع بخش دلگان شهررستان ایرانشهر است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار